sábado, 11 de mayo de 2013

Hi loveeeeeers! How are you?? I'm fantastic, and all I want is that summer arrives!! I need height temperatures, fresh shakes, cold beach water and long nights out! What about you? I hope that you agree me!! 

Today's posts it's about current school day look! I wore these last Thursday when it wasn't that hot to be wearing spring clothes, so I took different pieces of clothes and mixed the style. Hope you like it!

Holaa amoreees!! ¿Cómo os va todo? Yo estoy genial ultimamente, y todo lo que deseo es que llegue ya el veranito! Necesito esas altas temperaturas, batidos refrescantes, agua fría de la playa y largas noches! ¿No me digais que vosotros no? Espero que esteis de acuerdo conmigo... 

El post de hoy es sobre el look de un día normal y corriente de clase! Es lo que llevé el jueves pasado, no hizo mucho calor, así que no tocaba ponernos ropa muy primaveral. Escogí uns piezs de ropa distintas y mezclé su estilo. Espero que os guste!















Blazer: Zara TRF
T-shirt: Zara Basics
Skirt: Sorry I don't know how it's the shop called :S
Tights: Calcedonia
Shoes: Victora
Necklace: Day a Day
Watch: Golden Casio

-Eulàlia-



No hay comentarios:

Publicar un comentario